برگزاری بیش از 1000 محفل انس با قرآن در یگان های مختلف ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 77
نویسنده : علی

 

در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 1000محفل انس با قرآن کریم در یگان های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امسال بیش از 670 روحانی متشکل از روحانیون شاغل در ارش و روحانیون مدعو از حوزه عملیه قم برای حضور در یگان های مختلف ارتش در طول ماه مبارک رمضان حضور دارند که از این تعداد 460 نفر از روحانیون شاغل در ارتش و 217 نفر ار روحانیون مدعو حوزه علمیه قم هستند.

گفتنی است در ماه مبارک رمضان علاوه بر کلاس های تفسیر، محافل قرآنی گوناگونی نیز همه روزه به مدت یک ساعت از ساعت 7 الی 8  صبح در سطوح مختلف در یگان های مختلف ارتش در سراسر کشور برگزار می شود که در این محافل علاوه برکارکنان پایور و  وظیفه، فرماندهان نیز حضور دارند.

همچنین محفل انس با قرآن کریم هم اکنون با حضور جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در ستاد نیروی زمینی و حجت الاسلام والمسلمین صفایی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل در ستاد نیروی هوایی در حال برگزاری است.

این محافل در دیگر نیروها هم مانند نیروی دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزاری شد.

امیر سرتیپ اسماعیلی صبح امروز با حضور در محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) طی سخنانی گفت:حضور پرشور و دلگرم کننده کارکنان در کلاس‌های قرآنی در ارتش باعث افتخار است.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: